De koninklijke trein gaat met pensioen. Na bijna 160 jaar zullen het koningshuis en buitenlandse staatshoofden niet meer met het rijtuig reizen. Het vervoersmiddel is aan het einde van zijn levensduur, meldt de NS. In de toekomst reist de koninklijke familie met reguliere treinen.
Een Leffe dubbel gevoel? Ab-InBev is misschien wel een even grote meerhoofdige draak als Unilever. Ze schrikken er ook niet voor terug om receptuur aan te passen voor schaalvergroting en marge.
Of dat ook het geval gaat zijn voor chocolade, dat niet nog blijken. Maar om een dergelijke familie bierbrouwer te noemen is als Albert Heijn (de firma) een grootgrutter noemen.
Ooit had je mensen zitten bij de ns die wisten wat er gaande was bij de buitenlandse vervoerders omdat dat specifiek hun vak was. Die zijn weg bezuinigd voor automatische systemen, die niet, met elkaar kunnen communiceren.
Koninklijk rijtuig na 160 jaar met pensioen (nos.nl) Dutch
De koninklijke trein gaat met pensioen. Na bijna 160 jaar zullen het koningshuis en buitenlandse staatshoofden niet meer met het rijtuig reizen. Het vervoersmiddel is aan het einde van zijn levensduur, meldt de NS. In de toekomst reist de koninklijke familie met reguliere treinen.
Tony's Chocolonely komt volledig in handen van Belgische bierfamilie (www.nu.nl)
Ik krijg toch een dubbel gevoel hierbij. Hoe eerlijk is de chocola dan nog straks?
Vier vervoerders strijden voor een plek op het internationale spoor (nos.nl) Dutch
Gaan we binnenkort de internationale treinen ook opknippen naar verschillende vervoerders?