Ah, het is angelsaksische taalverpaupering! Hihi. Nu ik er over nadenk, er is volgens mij geen gebruikelijke Nederlandse afkorting voor ‘goed om te weten:’.
Tijd om een nieuwe afkorting te maken, zou ik zeggen! Ik kan alleen WWW (wetenswaardig weetje) bedenken; wellicht een beetje verwarrend, dus als iemand iets beters weet, zal ik die zeker gebruiken om de taalverpaupering tegen te gaan.
Het was op dat moment een bijzonder tragische gebeurtenis, maar niet met opzet vanuit de regering. Ik begrijp eigenlijk wel dat bedrijven die gewoon handel drijven dat willen blijven doen, dat gebeurt op een heel ander niveau tussen mensen die hier niets mee te maken hebben. Een compensatie vanuit Rusland zou op zijn plaats zijn, na onderzoek rond schuldigen.
Bij opzettelijk georganiseerde acties (zoals richting Georgië 2008 / de Krim eerder dan MH17 in 2014 en nu uiteraard Oekraïene) kun je in mijn beleving wel strenger beleid hanteren.
Ik vind het steeds moeilijker om de grens tussen 'lobbyen door het bedrijfsleven' en 'corruptie' te bepalen. Gewone Nederlanders mogen stemmen op een volksvertegenwoordiger en dan moeten ze er maar vanuit gaan dat die hun belangen gaat behartigen. Het bedrijfsleven heeft een politieke partij (VVD) die hun belangen behartigt en mogen ook nog eens aan tafel komen zitten om hun mening te geven aan de politici om beleid te beinvloeden.
We moeten eigenlijk iets van een tracker hebben, om elke stem/beslissing en nevenactiviteiten van elk kamerlid te tracken en documenteren. En dan makkelijk doorzoekbaar maken en categoriseren.
Goed dat ze nu af lijken te stappen van het tracken van auto's. Maar misschien is dit plan inderdaad wel weer fraude gevoelig. Ook betaal je nu straks misschien dubbel doordat een ander Europees land je ook voor je kilometers willen laten betalen, maar dat doet door tol te heffen op de snelweg.
Het zou inderdaad wel erg problematiek zijn als mensen dan maar het vliegtuig gaan gebruiken. Op dit moment is het vaak ook veel goedkoper om de auto te nemen vergeleken met een internationale trein, dat wordt wel aangepakt op deze manier. Dit blijft gewoon een lastig probleem, je wil mensen niet tracken, maar camera's aan de grens zetten mag ook niet zomaar. In dit geval zou het wel permanent moeten worden en worden kentekens worden dan wel opgeslagen.
Wachtlijsten, groeiende armoede, en problemen met asielzoekers. Dat zijn ook allemaal wel typische problemen die in Nederland met regelmaat komen en gaan.
Op zich tof om te lezen dat er getest wordt met allerlei soorten gewassen. Hopelijk vinden ze goeie gewassen zodat er weer meer veengrond terug kan naar het originele waterpeil.
Net als met brommers is het erg verleidelijk, en met de e-Bike kan de controleur niet eens van de herrie uitgaan. Ik vermoed dat snelheidsmeters en rollerbanken steeds meet ingezet gaan worden hiervoor.
Helaas zal een roller bank ook niet goed werken, vaak gaan ze alleen harder als je een bepaalde code gebruikt bij het aanzetten van de E-bike. Snelheidsmeters lijkt me wel een goeie!
Bijzonder dat er overheidsinstellingen zijn die nog steeds op deze manier werken én dat er geen interne onderzoeken plaatsvinden om dit te voorkomen, zelfs na het toeslagen-schandaal. 😑
welke serieuze consequenties zijn er van pas gekomen bij het toeslagen-schandaal?
er is geen enkel incentief om verbeteringen aan te brengen in nederland, want de gemiddelde nederlander wordt gewoon niet geraakt door dit soort schandalige praktijken, en zal van een brug springen voor ze een keer aan een ander denken
nieuws
Hot
This magazine is from a federated server and may be incomplete. Browse more on the original instance.