Het lijkt mij moeilijk te handhaven, kijk maar op werkplekken zoals winkels. VInd het wel een goede zaak.
Mijn ervaring is, duidelijke afspraken maken aan het begin van het jaar, in dit geval. Zwart op wit vastleggen, al is het maar voor de vorm. Dit moet dan wel individueel per leerling gedaan worden. Wellicht dat je dan meer draagvlak kan creëren.
Een mooie kans om gelijk een lesje "verantwoordelijkheid nemen" mee te geven.
Helaas is Kink teveel op rock muziek gericht, ik luister daarom al jaren naar Studio Brussel. Een Nederlandse tegenhanger zou ik zeer waarderen. Wel jammer dat ik dan niet meer op de hoogte ben van de files op de Antwerpse ring.
Ik hoop dat mensen hierdoor naar mastodon gaan. Mastodon heeft nu ineens een echt voordeel tegenover Twitter.
Ook vraag ik mij af of /u/spez dit ook gaat doen met Reddit, door het praktisch sluiten van de api is de kans groot dat Reddit met dezelfde problemen te maken gaat krijgen.
Met de geruchten dat ze google niet betaalden en dat dat eind juni zou ophouden, lijkt het er wel op. Anders is heel toevallig. En dan zou denk ook wat beter gekeken worden wat redelijke limieten zijn in plaats van ze al 2 keer te wijzigen binnen een dag
De Tweede kamer wil het hoofdrailnet vanaf 2025 opnieuw toekennen aan de NS, zonder dat mogelijke concurrenten hier een bod op mogen doen. Er is nu een bodemprocedure gaande omdat dit niet helemaal de bedoeling blijkt te zijn.
Stiekem hoop ik dat de NS vanaf 2025 hierdoor zijn bestaansrecht verliest, helemaal door dit nieuws. De trein moet veel toegankelijker worden imo, ook voor mensen met minder inkomen. Of een andere partij dit wel kan bewerkstelligen, weet ik niet, maar de NS gaat hier in ieder geval niet voor zorgen.
Een echte commerciele partij die het spoor uitbaat in Nederland wordt nog een grotere ramp.
Het commercialiseren van een dienst die Nederland op grote schaal nodig heeft om files te beperken en milieudoelen te halen, kost nou eenmaal geld. Daar moet je niet een winstmodel van willen maken, dat moeten we samen financieren.
Echt helemaal fout dit. Je hebt nu al een dal-korting abonnement waarmee je buiten de spits 40% korting krijgt. €6 per maand geloof ik, dat haal je er echt super snel uit.
Straks wordt de spits duurder en verdwijnt dat abonnement ongetwijfeld, want ja buiten de spits is dan sowieso al goedkoper.
Als werkgevers je kaartje betalen dan heb je daar niets aan. Maar je hebt gelijk dat ze een kant op moeten werken, want met een dal abbo en een spits toeslag wordt het alleen maar onduidelijk
Jammer dit, de prijs voor de NS is inderdaad nu al best wel pittig als je hem regelmatig moet nemen. Dan wordt de auto weer financieel aantrekkelijker…
nieuws
Active
This magazine is from a federated server and may be incomplete. Browse more on the original instance.