Ik denk niet dat het veel invloed heeft op de vogels. De wilde kat populatie is veeeeel kleiner dan de huiskat populatie die veel meer invloed op vogel populatie heeft .
Ik vraag me heel erg af waar zo’n verharding in standpunt vandaan komt als je (Yeşilgöz) zelf de uitgelezen persoon bent om je in te kunnen leven in de nareizigers. Vroeger was ze kennelijk ook links.
Door Spotify heb ik een soort reclame allergie opgelopen. Ik word er gewoon onpasselijk van als ik per-ongeluk de radio aanzet. Ik denk als Slam en Kink gewoon een goed webstation beginnen ze een prima business case kunnen draaien.
Ik vind het in de auto vaak fijner dan Spotify. 3fm draait soms nog nieuwe muziek (jammer van de veranderingen van afgelopen jaar waardoor ze te veel zeroes draaien). Terwijl ik bij Spotify o.i.d. te veel zelf bezig ben met nummers overslaan.
Ik luister in de auto ook nog wel eens radio omdat Spotify veel te veel afleidt. Veel te gevaarlijk voor mij. Goede alternatieven die ik ook graag luister in de auto: Podcasts of een setje van Soundcloud. Een mp3 van een leuk concert kan ook heel fijn zijn. Als de podcast of set/concert niet lang genoeg duurt voor de hele reis, zet ik van te voren een paar in de wachtrij. Dan luister ik alsnog naar muziek/podcasts die ik waardeer en heb ik niet zo veel reclame of afleiding. Ideaal
Krijg ik dan straks misschien ook een boete als ik een sigaret óf eten koop voor ze? Die wetgeving (die komt er nooit) gaan ze echt niet kunnen handhaven. Zand strooierij.
Hopelijk houden ze zich gewoon aan hun missie om eerlijke chocola te blijven verkopen. Ik denk dat de waarde van het bedrijf hard achteruit zou gaan als er een aantal schandalen ontstaan en deze investeringsmaatschappij lijkt meer te beleggen in bedrijven die zich richten op duurzame en high quality producten, dus hopelijk begrijpen zij dat ook. Maar ik ben het er wel mee eens. dat het er meestal niet beter van wordt.
Mee eens, nu is de eerlijke cholade productie een unique selling point. En legitimeert de hogere prijs die je er voor betaalt. Als blijkt dat ze net zo uitbuiten als de andere fabrikanten, dan blijft het alleen nog maar een duur choco merk zonder iets extra.
Ik moest recent kaartjes kopen naar Oostenrijk en ik vond NS Internationaal toch ook al niet goed werken, de helpdesk raadde aan te bestellen via ÖBB. Ik hoop dat ze juist beter hun best gaan doen bij NS Internationaal of dat er vanuit de EU kwaliteitseisen aan internationale treinen kunnen worden gesteld, gelijkzo NL eisen stelt aan het nationale treinennetwerk.
Het zou inderdaad een heel goed idee zijn als de EU zich hier iets meer op zou richten. Op dit moment is het ook erg lastig om nieuwe internationale trajecten op te zetten of ervoor te zorgen dat ze ook echt sneller en beter worden. Met het beperkte aantal treinen wat nu rijdt en de hoge kosten gaat het heel moeilijk worden om mensen te overtuigen de trein te pakken in plaats van het vliegtuig.
Er wordt inmiddels hard gewerkt aan de implementatie van een europese communicatie-standaard (OSDM) tussen rail aanbieders. Het zal nog wel een paar jaar duren voor het volledig overal is uitgerold, maar de verbetering zit er aan te komen.
nieuws
Top
This magazine is from a federated server and may be incomplete. Browse more on the original instance.